Jee, minä vaikka sitten tuon yhden yksilön teille tässä joku päivä kunhan paranen kuumeesta, tai saa sen tulla täältäkin noutamaan. Ruukkua minulla ei kyl ole antaa.
Ne on vasta tuommoisia 5-10 cm korkuisia, kun ovat kaikki samassa ruukussa niin eivät ole päässeet vapaasti kasvamaan. Tällä hetkellä tilanne on se että ne pitää noutaa Ranta-Mutalasta tai odottaa että paranen kuumeviiruksestani parin viikon päästä. :/
Mulla kasvaa kotona jo kolme appelsiinipuuntaimea. Laitoin ne siemenestä vähän kokeilumielessä joskus keväällä, joten niiden kasvatus on vasta ihan aluillaan. Kaksi on kasvanut ihan hyvin, mutta yhdessä on havaittavissa nuutumisen merkkejä. Miten isoja nuo siun taimet on jo? :)
edit: enpä huomannut, että tässä alla olikin jo vastaus tuohon, vähän vielä sekoilen näköjään tän sivuston käytön kanssa :D
Minun pitäis jo pian alkaa erotella noita taimia toisistaan, kun ei ne pääse kasvamaan kun ne on aika lähekkäin samassa ruukussa. Oon vaan niin laiska, höh. Ja kohta ne kyllä lentää mäkeen jos niitä ei tuu kukaan hakemaan. :D Vanhempien luona minulla on semmoinen viitisen vuotta vanha noin 1,5 metrinen appelsiinipuu. (: